MAEL
Sleek
/Družbena omrežja /Zakaj je spletna analitika pomembna za rast poslovanja podjetja?

Zakaj je spletna analitika pomembna za rast poslovanja podjetja?

Ste se tudi vi že kdaj znašli pred vprašanjem »Kaj mi objave, s katerimi se trudim na socialnih omrežjih pravzaprav prinašajo?«. Morda je vaše socialno omrežje vrhunsko urejeno, vendar zaradi nepoznavanja statistike celotne Facebook oz. LinkedIn strani ali posameznih objav, ne izkoriščate celotnega potenciala omrežja?

Se morda sprašujete, koliko obiskovalcev obišče vaše spletno mesto in koliko le-teh ste na svojo spletno stran pripeljali s katerega izmed družbenih omrežij? Slišali ste že za CTR, veste, da je pri analitiki pomemben, vendar ne veste točno, kaj pomeni?

O vsem tem bomo govorili v seriji prispevkov v prihodnjih tednih.

vendar – Kaj spletna analitika pravzaprav sploh je?

Kljub temu da analitika marsikomu ne diši in se veliko raje ukvarja z urejanjem spletne strani, s samo pripravo vsebine na družbenih omrežjih in mreženjem s sledilci, je poznavanje statistike posamezne platforme in lastne spletne strani nujno za uspeh na nasičenem trgu. S poznavanjem statistike svoje spletne strani in družbenih omrežij bomo lahko zastavili primernejše in učinkovitejše kampanje, targetirali prave skupine potencialnih kupcev in tako izboljšali poslovne rezultate našega podjetja.

Ko slišimo besedo analitika, si večina v misli prikliče grafe in tabele, ki vsekakor igrajo pomembno vlogo tudi pri spletni analitki. Kljub temu pa moramo biti pred pričetkom analize seznanjeni s številnimi pojmi, ki nam bodo olajšali razumevanje dogajanja na spletnem mestu in na družbenih platformah.

Spletna analitika ni sestavljena zgolj iz analize statistike družbenih medijev, pač pa nujno zahteva tudi analizo ciljnega spletnega mesta. Samo analiza obojega nam lahko namreč pomaga pri izboljšanju poslovne strategije.

KATERE SO PREDNOSTI SPREMLJANJA SPLETNE STATISTIKE?

ANALITIKA SPLETNE STRANI

Pomaga pri analizi spletnega mesta

Spletna analitika nam pomaga analizirati promet, ki pride na naše spletno mesto. S pomočjo spletne analitike bomo enostavno ugotovili, koliko potencialnih strank in uporabnikov obišče in brska po naši spletni strani. Analitika nam pove tudi, od kod prihaja večina potencialnih strank, kaj so počeli na spletni strani in koliko časa so na njej preživeli.

Omogoča ciljanje idealne publike

Za vsako podjetje je izjemno pomembno, da najde pravo ciljno skupino, saj lahko informacije o svojem produktu oz. storitvi le-tako učinkovito posreduje potencialni stranki. Tudi pri tem nam lahko pomaga spletna analitika, ki nam priskrbi informacije o tem, kako in kje najti pravo občinstvo ter kako ustvariti vsebino, ki bo dotično publiko zanimala. 

Omogoča izboljšanje uporabniške izkušnje na spletni strani

S pomočjo spletne analitike lahko izboljšamo uporabniško izkušnjo na naši spletni strani ter tako poskrbimo, da je stran uporabniku prijazna, posameznik pa se bo na njej zadržal dalj časa. 

ANALITIKA SOCIALNIH OMREŽIJ

Ponuja možnost izboljšave produkta

Stranke nam pogosto pomagajo z ocenami in komentarji produktov in storitev različnih ponudnikov na spletnih omrežjih. Ob analizi ocen in komentarjev lahko svoj produkt oz. storitev prilagodimo tako, da bo kar najoptimalnejša za našega kupca. 

Omogoča kvalitetnejše ciljno trženje

Z analitiko socialnih omrežij lahko blagovne znamke enostavno pridobijo informacije o demografskih značilnostih ter zanimanjih svoje publike in potencialnih strank. To lahko podjetja kasneje uporabijo za ciljanje v marketinških kampanjah, ki so tako vsekakor uspešnejše.

Ves čas korak pred konkurenco

Analitika družbenih medijev daje podjetjem vpogled v njihovo blagovno znamko in tudi v to, kaj počnejo njihovi konkurenti. Podjetjem omogoča boljše razumevanje težav, ki jih imajo stranke z njihovimi izdelki in storitvami in jim pove, na kak način stranke uporabljajo njihove izdelke. To podjetjem pomaga razumeti njihove prednosti, pa tudi slabosti. Vse skupaj podjetjem omogoča ustrezno ukrepanje.  Ko kupci čutijo, da je blagovni znamki resnično mar za njihovo mnenje, to sčasoma vodi do povečanja dobrega imena in daje podjetjem konkurenčno prednost pred drugimi ponudniki.

NEKAJ OSNOVNIH POJMOV, DA BO RAZUMEVANJE ANALITIKE NA SPLETU ENOSTAVNEJŠE

Da bo razumevanje statistike na družbenih omrežjih enostavnejše, bomo danes pojasnili nekaj pojmov, ki jih moramo pri analizi statistike poznati.

SPLETNA MESTA
SOCIALNA OMREŽJA

Post a Comment