
Zakaj gresta Google Ads in analitika z roko v roki?
Google Ads in analitika – zakaj gresta pravzaprav z roko v roki? In zakaj bo naša Google Ads kampanja zelo težko dolgoročno uspešna, če se

Google – most do vašega ciljnega občinstva
Google ni le vodilna svetovna iskalna platforma, ampak tudi močan most med podjetji in milijoni uporabnikov, ki vsak dan iščejo rešitve, izdelke in storitve. Oglaševanje

Google oglaševanje 101 ali kako povečati vidnost svojega podjetja
Google oglaševanje temelji na platformi Google Ads. Gre za spletno oglaševalsko platformo, ki jo je razvilo podjetje Google. Platforma deluje tako, da oglaševalci na njej

Facebook oglaševanje: Kako izkoristiti moč tega priljubljenega družbenega omrežja za uspeh vaše znamke?
Facebook oglaševanje veliko ljudi še zmedaj opazuje s kančkom dvoma. Kako zadeva sploh deluje in – ali zares kaj proda? Vendar v današnjem digitalnem svetu

Vse kar morate vedeti o razlikah med HTTP in HTTPS
Https protokol je sedaj že dobro poznan, kljub vsemu pa se številni posamezniki še zmeraj sprašujejo, kakšna je razlika med https in http protokolom ter

Kaj nam prinaša Google Analytics 4?
Poznavanje statistik na področju trženja na družbenih omrežjih je ključno zato, da lahko ustrezno prilagajamo naše strategije in cilje za oglaševanje našega izdelka ali storitve.