1. Uvodne določbe
1.1 Izvajalec storitev je podjetje SLEEK d.o.o., Videm 18M, 1262 Dol pri Ljubljani (v nadaljevanju izvajalec).
1.2 Storitve izvajalca obsegajo vse storitve, ki so ponujene oz. opredeljene na spletni strani sleek.si ali sleek-marketingagency.com.
1.3 Naročnik izvajalca je vsaka pravna ali fizična oseba, ki je z izvajalcem preko zgoraj navedenih spletnih strani, preko e-pošte, na podlagi izdane naročilnice ali s podpisom pogodbe sklenila poslovno razmerje (v nadaljevanju: »naročnik«).
2 Veljavnost in uporaba splošnih pogojev poslovanja
2.1 S sklenitvijo poslovnega razmerja naročnik sprejme te splošne pogoje in so zanj zavezujoči.
2.2 Naročnik z naročilom izvajalčevih storitev potrjuje, da je seznanjen s celotno vsebino teh splošnih pogojev. Le-te razume in jih v celoti sprejema.
2.3 Splošni pogoji poslovanja imajo skupaj z opravljenim naročilom storitev preko spletnih strani sleek.si, sleek-marketingagency.com, po e-pošti ali na drug ustrezen način naravo pogodbe, sklenjene med izvajalcem in naročnikom. V primeru, da izvajalec in naročnik skleneta še dodatno pogodbo v pisni obliki, splošni pogoji poslovanja dopolnjujejo pogodbena določila. V primeru morebitnega neskladja imajo posamezna pogodbena določila prednost pred določili splošnih pogojev poslovanja.
2.4 Izvajalec je upravičen spreminjati določila teh splošnih pogojev poslovanja brez soglasja naročnika, vključno s spremembami cen storitev v ceniku, pri čemer se za datum spremembe šteje objava na spletni strani sleek.si, za datum veljave in s tem neposrednega učinkovanja v že obstoječih poslovnih razmerjih pa 15. dan po objavi.
2.5 Izvajalec bo naročnike o spremembi splošnih pogojev obvestil po e-pošti.
2.6 Naročnik je dolžan redno spremljati spletno stran izvajalca glede morebitnih sprememb splošnih pogojev poslovanja.
3 Cene in komercialni pogoji
3.1 Vse cene v ceniku oz. na spletni strani so določene v evrih (EUR).
3.2 V primeru spremembe cenika in spremembe splošnih pogojev poslovanja, spremenjene cene in spremenjeni pogoji sodelovanja veljajo z dnem objave. Spremembe cen v ceniku ne vplivajo na že sklenjena pogodbena razmerja.
3.3 Naročnik se obvezuje, da bo izvajalcu plačeval storitve v roku petnajstih (15) dni od izstavitve računa.
V primeru, da je stranka s plačilom kateregakoli računa v zamudi za več kot dvajset (20) dni, ima izvajalec pravico, da takoj prekine z opravljanjem vseh storitev brez predhodnega opozorila. Izvajalec v takšnem primeru ne odgovarja za nikakršno premoženjsko ali nepremoženjsko škodo, ki bi stranki utegnila nastati zaradi prekinitve opravljanja storitev s strani izvajalca.
Naročnik se zavezuje poravnati vse stroške opominjanja in izterjave, ki bi jih izvajalec imel v zvezi z njegovim naročilom.
3.4 Naročnik soglaša, da vsa komunikacija med naročnikom, predstavniki naročnika in izvajalcem poteka preko elektronske pošte. To vključuje tudi račun v elektronski obliki, ponudbe in predračune, obvestila o poteku storitev, opozorila o kršenju splošnih pogojev poslovanja ipd.
4. Odveza odgovornosti
4.1 Izvajalec ni odgovoren za škodo, ki bi pri uporabi njegovih storitev ali v zvezi z njimi nastala naročniku, če je škoda posledica:
- ravnanja naročnika ali osebe, za katero naročnik odgovarja oz. deluje v naročnikovem interesu;
- ravnanja tretjih oseb;
- višje sile.
5. Operativne določbe: STORITVE MARKETINGA
5.1. Splošne določbe
5.1.1 Izvajalec je naročniku dosegljiv po e-pošti v delovnem času ter po morebitnih dodatno dogovorjenih sredstvih sporočanja. Odzivni čas izvajalca praviloma znaša od 24-48 ur, v urgentnih zadevah pa 12 – 24 ur.
5.1.2 Izvajalec svoje storitve opravlja v skladu z dogovorjenimi roki, ki jih v naprej dogovorita z naročnikom, vendar izvajalec ni dolžan splošnih zahtev naročnika izvrševati hitreje kot v roku 5 delovnih dni od odziva iz prejšnje točke, urgentne zadeve pa v roku 2 delovnih dni od odziva iz prejšnje točke, pri čemer si izvajalec pridržuje pravico, da za urgentne zadeve, ki ne izvirajo iz napake izvajalca, zaračuna dodatno vrednost, ki jo ob naročilu storitve dogovori z naročnikom.
5.1.3 Med urgentne zadeve sodijo zadeve, zaradi katerih lahko naročnik hipno utrpi večjo materialno škodo. Prepozno naročene zadeve s strani naročnika ne predstavljajo urgentnih zadev in se obravnavajo kot splošne zadeve.
5.2 Vsebinski marketing na socialnih omrežjih
5.2.1 Izvajalec si bo ves čas sodelovanja v največji možni meri prizadeval za doseganje najboljših možnih rezultatov in rast socialnih omrežij na katerih storitve izvaja.
5.2.2 Izvajalec ne odgovarja za vdor v katerokoli socialno omrežje naročnika.
5.3 Plačljivo oglaševanje
5.3.1 Izvajalec si bo ves čas sodelovanja v največji možni meri prizadeval za doseganje najboljših možnih rezultatov prodaje s pomočjo Meta, LinkedIn, TikTok in Google oglaševanja ter za največjo možno rast socialnih omrežij, pri čemer ne jamči za samo prodajo.
5.3.2 Izvajalec ne odgovarja za vdor v oglaševalske račune s strani tretjih oseb.
5.3.3 Izvajalec prav tako ne odgovarja za vdor oz. krajo oglaševalskih računov in oglaševalskih strani s strani tretjih oseb.
5.3.4 Izvajalec ne odgovarja za blokado oglaševalskih računov in posledice takih blokad.
5.4 Optimizacija spletnih mest
5.4.1 Izvajalec si bo ves čas sodelovanja prizadeval za čim višjo uvrstitev spletnega mesta naročnika na izbrane ključne besede oz. besedne zveze v Google brskalniku.
5.4.2 Izvajalec ni odgovoren za naročnikovo uničenje že obstoječega dela SEO na naročnikovem spletnem mestu.
5.4.3 Izvajalec nima vpliva na politiko iskalnikov glede vrste spletnih mest oz. vsebine, ki jo sprejemajo zdaj ali v prihodnosti. Naročnikovo spletno mesto je lahko kadar koli izključeno iz katerega koli imenika ali iskalnika po lastni presoji iskalnika ali imenika.
5.4.4 Zaradi konkurenčnosti nekaterih ključnih besed/fraz, nenehnih sprememb v algoritmih za razvrščanje v iskalnikih in drugih konkurenčnih dejavnikov izvajalec ne zagotavlja položajev na 1. mestu ali stalnih položajev na prvih 10 mestih za katero koli ključno besedo, besedno zvezo ali iskalni niz.
5.4.5 Znano je, da Google ovira razvrščanje novih spletnih mest, dokler ne dokažejo, da so na spletu sposobna obstajati dalj časa. To se imenuje “Google Sandbox”. Izvajalec ne prevzema nobene odgovornosti za težave z uvrščanjem, prometom in indeksiranjem, povezane z uvrščanjem spletnega mesta v “Google Sandbox”.
6. Operativne določbe: STORITVE IZDELAVE IN VZDRŽEVANJA SPLETNIH MEST
6.1 Izvajalec ne odgovarja za nepravilnosti delovanja spletnega mesta, ko je naročnik spletno mesto enkrat prevzel.
6.1.2 Izvajalec ni odgovoren za pravilno delovanje vtičnikov tretjih oseb, kot je na primer vtičnik “Complianz”.
6.1.3 Izvajalec ne odgovarja za nedelovanje spletnega mesta, ki je posledica neveščosti uporabe spletnih orodij končnega uporabnika, slabe spletne povezave ali katerekoli druge okoliščine, ki ni v izključni domeni izvajalca.
6.1.4 Izvajalec v okviru paketov vzdrževanja spletnih trgovin ne odgovarja za pravilno funkcijo kartičnih plačil oz. plačil, ki se izvajajo s pomočjo drugih platform (PayPal, Stripe, Bankart, ipd.). Plačila mora naročnik spremljati sproti in o morebitni napaki obvestiti izvajalca, ki bo napako, v kolikor je to v njegovi moči, odpravil v najkrajšem možnem času.
6.1.5 Izvajalec ne odgovarja za pravilno delovanje strežnikov.
7. Končne določbe
7.1 Izvajalec si bo vse morebitne spore z naročnikom prizadeval rešiti sporazumno.
7.2 V primeru, da spora naročniku in izvajalcu ne bi uspelo rešiti sporazumno, je za razsojanje o zadevi pristojno sodišče v Ljubljani, ki bo sodilo v skladu s pravnim redom Republike Slovenije.
Dol pri Ljubljani, 11.11.2024