Oglaševanje se z razvojem različnih oglaševalskih platform razvija z bliskovito hitrostjo. Ker velikokrat zaznavamo tudi številne ne-etične prakse, ki so nemalokrat tudi kaznive, smo se v sodelovanju z družbo Tax-Fin-Lex odloči za izvedbo predavanja z naslovom Dobre prakse oglaševanja z vidika etike in zakonodaje. Na predavanju se bomo posvetili dobrim praksam v oglaševanju, orisali pa bomo tudi zakonodajo, ki jo morajo podjetja upoštevati pri ustvarjanju in objavljanju marketinških vsebin. Udeleženci bodo spoznali, kako ostati konkurenčni in hkrati skladni z zakonodajo ter etiko, še posebej v digitalnem okolju.
Teme, ki jih bomo obdelali:
- Osnovna zakonodaja oglaševanja v Sloveniji (Zakon o varstvu potrošnikov, Zakon o medijih, GDPR itd.).
- Skladnost oglaševalskih kampanj z GDPR in pravila za digitalno oglaševanje.
- Dobre prakse v oglaševanju: transparentnost, uporaba vplivnežev, družbena odgovornost, personalizacija oglasov.
- Slabe prakse in njihovi učinki: zavajajoče trditve, izrabljanje strahu, prekomerna uporaba vplivnežev, clickbait taktike.
- Primeri iz prakse in pravne posledice kršitev oglaševalske zakonodaje.
Koristi za udeležence:
- Poglobljeno razumevanje zakonodaje oglaševanja v Sloveniji.
- Praktični nasveti za ustvarjanje učinkovitih, skladnih in etičnih oglaševalskih kampanj.
- Povečanje znanja o uporabi vplivnežev, personalizaciji oglasov ter sodobnih digitalnih pristopih.
- Boljše poznavanje GDPR in njegovih vplivov na oglaševanje.
- Pridobitev vpogleda v resnične primere dobrih in slabih praks v oglaševanju ter kako jih uporabiti v praksi.
KDO BO Z VAMI
Maša Tomažič Perko
Mag. prava. Svojo pravno pot je zaključila na Evropski pravni fakulteti na Novi Univerzi z magisterijem s področja GDPR skladnosti na spletu. Svojo karierno pot je že pred zaključkom študija usmerila v marketing. Najprej je delovala v sklopu različnih marketinških agencij, nato pa jo je pot popeljala v podjetje Zlatorog oprema d.o.o., kjer je vzpostavila oddelek marketinga. Danes v svoji marketinški agenciji SLEEK d.o.o. združuje marketing in pravo ter skrbi predvsem za to, da je delovanje naročnikov agencije skladno z zahtevami GDPR na spletu. Pri svojem delu se vsakodnevno sooča z praktičnimi izzivi zahtev GDPR, ki jih na praktičen in učinkovit način v ekipi tudi rešujejo.
