LINKEDIN: Praktična uporaba za podjetja
LinkedIn kot vrhunsko orodje za pridobivanje leadov in povišanje prodaje služi mnogim podjetjem po vsem svetu.
Poskrbite, da se njegove učinkovite uporabe nauči tudi vaša ekipa!

IZBERI ŽELEN DATUM IZOBRAŽEVANJA
Izberi datum, ki ti najbolj ustreza in tako poskrbi, da se boš izobraževanja lahko udeležil/a.
PRIDOBI ŠTEVILNA NOVA ZNANJA...
Izobraževanje ti ponuja številna nova znanja, ki jih lahko s pridom uporabiš pri oglaševanju tvojega produkta/storitve.
...IN ODGOVORE NA SVOJA VPRAŠANJA
Ob koncu predavanja si bomo vzeli tudi čas za vprašanja, ki se posameznikom postavljajo v praksi.
VSEBINA IZOBRAŽEVANJA
- Spoznavanje z LinkedIn za podjetja
- Razlika med osebnim profilom in stranjo podjetja
- Pregled tipov objav
- Osnovni »dos and dont’s« delovanja na LinkedInu za podjetja
- Kaj vsebuje viralna LinkedIn objava?
- Kako pripraviti viralno LinkedIn objavo?
- Sestavimo LinkedIn objavo skupaj
- Kako lahko v podjetju pripomoremo k večji vidnosti objave?
- Oglaševanje vs. »boost« objave – kakšna je razlika?
- Tipi oglasov, ki nam jih LinkedIn ponuja in kako jih uporabiti
- TOFU, MOFU in BOFU oglaševanje
- Priprava Lead Gen kampanje
- Spoznavanje z LinkedIn business managerjem
- Organska analitika
- Analitika oglasov in plačljivih objav
- Kaj nam analitika sploh pove in kako jo za izboljšanje rezultatov uporabiti v praksi?
- Predstavitev orodja
- Kako uporabiti LinkedIn Sales Navigator za maksimizacijo prodaje?
- Kako uporabiti LinkedIn Sales Navigator za povečanje števila leadov?
KDO BO Z VAMI?
Maša Tomažič, pravnica, ki jo je karierna pot že v študentskih letih popeljala v vode spletnega marketinga. Po pridobivanju izkušenj v eni izmed večjih agencij ter vzpostavitvi marketinškega oddelka v enem izmed največjih proizvajalcev pakirne opreme, se je odločila za lastno pot in zasnovala Sleek, digitalno agencijo, kjer z ekipo skrbi za spletni marketing številnih slovenskih in tujih podjetij.