MAEL
Sleek
/Družbena omrežja /Kako lahko socialna omrežja pomagajo razvoju vaše znamke?

Kako lahko socialna omrežja pomagajo razvoju vaše znamke?

Vendar najprej – kaj sploh je digitalni marketing oz. »trženje na družbenih omrežjih«?

Ko govorimo o trženju na družbenih omrežjih, si marsikdo predstavlja objavljanje fotografij z nekaj tekstovne vsebine. Morda pomisli še na všečke in komentarje. Tukaj pa se navadno ustavi.

Trženje na družbenih omrežjih pa je v resnici veliko več. Gre za proces uporabe platform družbenih medijev za trženje posameznih izdelkov ali storitev. Kljub temu, da se morda sliši preprosto, ne gre zgolj za objavo nekaj postov in storyjev na dan. Digitalni marketing na družbenih omrežjih zahteva veliko več. Vse se začne pri načrtovanju in zasnovi profilov ter strategiji trženja, ki jo je nato potrebno implementirati tudi v praksi. Velik del uspeha (ali neuspeha) pa predstavlja tudi poznavanje statistike, ki nam jo socialna omrežja ponujajo. 

Zanimiv podatek predstavlja dejstvo, da je bilo januarja 2021 po vsem svetu 4,15 milijarde aktivnih uporabnikov družbenih medijev. To predstavlja približno 60% svetovnega prebivalstva.

Če se še zmeraj sprešujete, zakaj se velja odločiti za trženje na družbenih omrežjih in kako le-to pripomore k hitrejšemu razvoju vaše znamke, vam tukaj ponujamo nekaj razlogov.

#1 VSESTRANSKOST

Socialni mediji so izjemno vsestranski. Časi, ko smo lahko do Facebooka dostopali samo s pomočjo računalnika, so že zdavnaj mimo. Sedaj imajo sledilci do številnih družbenih omrežij dostop kar preko mobilnega telefona.

Tako vaši sledilci nikoli niso daleč, ne glede na to, katero platformo uporabljajo.

Družbene medije lahko tako uporabite za najrazličnejše marketinške dejavnosti. Promovirajte svojo blagovno znamko, pridobivajte potencialne stranke, predstavite izdelek ali storitev… Ne glede na to, kakšni so vaši poslovni cilji, vam jih družbena omrežja lahko pomagajo doseči.

#2 INTERAKTIVNOST

Ena najboljših stvari socialnih omrežij je dejstvo, da omogočajo dvosmerni pogovor. Lahko se pogovarjate s svojimi sledilci ali strankami in tudi oni se lahko pogovarjajo z vami. S pomočjo anket in kvizov lahko sledilce pozovete, da vam pomagajo z mnenji ali vam zaupajo lastne želje. Informacije, ki vam jih sledilci podajo, so podane v realnem času. Tako lahko dobite boljšo predstavo o tem, kaj si ljudje želijo in tako svojo ponudbo prilagodite trgu. 

#3 Ponujajo dostop do dragocenih podatkov

Uspeha na družbenih omrežjih brez spremljanja statistike in njenega razumevanja enostavno ni. Nikakor ni dovolj, da statistiko zgolj pogledate. Potrebno jo je obdelati in iz nje izluščiti rezultate, ki vam bodo pri delovanju na družbenih omrežjih pomagali v prihodnje. 

Dobro pri vsem skupaj je, da socialni mediji dan danes niso več zgolj platforma za objavo fotografij, pač pa vam lahko ponudijo malo morje podatkov o tem, kdo so vaši sledilci, kakšna so njihova zanimanja in preference. Seveda vam ponujajo tudi bogato statistiko, ki je vezana na posamezno objavo.

Te informacije vam lahko pomagajo, da spoznate svoje občinstvo, vaše trženje pa bo tako še uspešnejše kot je bilo prej.

Post a Comment