Kaj lastnikom spletnih mest prinaša Zakon o dostopnosti do proizvodov in storitev za invalide (ZDPSI)?

Zakon o dostopnosti do proizvodov in storitev za invalide (ZDPSI) se bo pričel uporabljati letos junija – 28. 6. 2025. Če je Zakon o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij (ZDSMA), ki je začel veljati leta 2018, nujnost dostopnosti spletnih mest vnesel v področje javnega sektorja, ZDPSI zahtevo po dostopnosti spletnih mest razširja tudi na zasebni sektor. To pomeni, da morajo biti spletna mesta zasnovana tako, da jih lahko uporabljajo vse osebe, ne glede na njihove fizične, senzorične oz. kognitivne sposobnosti ali omejitve – spletna mesta morajo biti enostavno uporabna tudi osebam z različnimi oviranostmi.

Kljub temu, da se ZDPSI na WCAG standarde neposredno ne sklicuje, uporablja enako izrazoslovje, kot se uporablja v primeru standardov WCAG. Slednji kot osnovna načela dostopnosti opredeljujejo zaznavnost, upravljivost, razumljivost in robustnost. Na izobraževanju vam bomo predstavili koga ZDPSI sploh zadeva, kaj od lastnikov spletnih mest zahteva ter kako urediti spletna mesta, da bodo skladna s standardi WCAG.

Z udeležbo pridobite:

  • Skladnost z zakonodajo: Izobraževanje zagotavlja, da boste seznanjeni z najnovejšimi zakoni in predpisi o dostopnosti, kar vam pomaga preprečiti pravne težave in kazni.
  • Povečanje ugleda podjetja: Zavezanost dostopnosti kaže na družbeno odgovornost podjetja in prispeva k pozitivni podobi v javnosti.
  • Zmanjšanje stroškov: Čeprav lahko uvedba dostopnosti na začetku zahteva nekaj naložb, dolgoročno lahko prihrani denar, saj zmanjša potrebo po ponovnem oblikovanju in popravljanju spletnih mest.
  • Izboljšan proces oblikovanja: Naučili se boste postopka, ki vam in vaši oblikovalski ekipi omogoča, da že od začetka oblikujete bolj dostopne in uporabniku prijazne vmesnike.
  • Hitro prepoznavanje težav: Kršitve dostopnosti boste lahko prepoznali že ob prvem pogledu na zasnovo vmesnika.

Program izobraževanja

Uvod

  • Pregled relevantne zakonodaje, standardov in SOK.

GDPR in digitalno oglaševanje

  • Pravila za zbiranje, obdelavo in shranjevanje osebnih podatkov.
  • Dovoljenja, privolitve in transparentnost v digitalnem okolju.

Marketing z vplivneži

  • Pravila in zakonodaja, ki jo moramo poznati.
  • Etika in transparentnost: označevanje sponzoriranih vsebin.

E-mail marketing

  • GDPR ter ZVOP-2 in e-mail marketing: dovoljenja in shranjevanje kontaktnih podatkov.
  • Kako ustvariti etične in zakonite e-mail kampanje (double opt-in, odjava).

Dobre prakse v oglaševanju

  • Transparentnost: jasno komuniciranje s potrošniki.
  • Družbena odgovornost: kako oglaševanje prispeva k družbi.
  • Primeri

Slabe prakse v oglaševanju

  • Zavajajoče trditve in njihove posledice.
  • Izrabljanje strahu ali negotovosti za prodajo.
  • "Clickbait" taktike in njihov vpliv na blagovno znamko.
  • Primeri

KDAJ?

Četrtek, 24. 4. 2025 od 9.00 do 10.30

NAČIN IZVEDBE

Online.

PREDAVATELJICA: Maša Tomažič Perko, mag. prav.

Je lastnica in direktorica marketinške agencije Sleek. Svojo študijsko pot je sicer začela in končala na pravni fakulteti. Magisterij je opravila s področja GDPR in varstva osebnih podatkov na spletu. Svoje prve korake v marketinški svet je naredila že zelo hitro – v prvem letniku študija prava si je delo poiskala v eni izmed marketinških agencij v Ljubljani, hitro pa je ugotovila, da je to tisto, kar jo zares izpopolnjuje.

Danes v svoji marketinški agenciji združuje vrhunske marketinške strategije s pravnim znanjem in tako (po)skrbi, da je delovanje strank Sleek marketinške agencije skladno z veljavno regulativo.

Masa Tomazic Perko Corpo

POVZDIGNITE SVOJE POSLOVANJE NA NOV NIVO

SKUPAJ Z NAMI

Visokokakovostne rešitve po vaši meri.

KONTAKT

info@sleek.si
Videm 18M
1262 Dol pri Ljubljani