Svet spletne trgovine je dinamičen in poln priložnosti, a tudi izzivov, ki jih prinašajo zakoni in regulative. Ali vaša spletna trgovina res izpolnjuje vse zakonske zahteve? Na izobraževanju bomo raziskali ključne zakonodajne vidike, ki jih morate poznati – vse od varstva potrošnikov pa do upravljanja osebnih podatkov in pravil za spletna plačila. S pridobljenim znanjem ne boste le opolnomočeni za skladnost z zakonodajo, pač pa boste gradili zaupanje svojih kupcev in se izognili napakam.
Z udeležbo pridobite:
- Poglobljeno razumevanje zakonov in drugih pravnih določil, ki urejajo spletno trgovanje (ZVPot-1, ZVOP-2, Zakon o elektronskem poslovanju…).
- Praktični nasveti za oblikovanje skladnih pogojev poslovanja, politike zasebnosti in pravil za piškotke.
- Znanje o varni obdelavi spletnih plačil in tehničnih standardih.
- Boljše razumevanje transparentnega oglaševanja, akcij in popustov.
- Konkretni primeri skladnih in neskladnih praks ter prilagoditve za zakonitost.
Program izobraževanja
Uvod
- Pregled zakonov, ki urejajo spletno trgovanje v Sloveniji (ZVPot-1, Zakon o varstvu osebnih podatkov, GDPR, Zakon o elektronskem poslovanju...).
- Razlogi, zakaj je skladnost z zakonodajo ključna za uspešno poslovanje.
Varstvo potrošnikov
- Pravice potrošnikov pri spletnih nakupih (pravica do odstopa od pogodbe, vračila in reklamacije).
- Prikazovanje cen in dodatnih stroškov (dostava, davki, provizije).
- Pogoji poslovanja: kaj mora biti vključeno in kako jih pravilno oblikovati.
GDPR, ZVOP-2 in varstvo osebnih podatkov
- Urejanje piškotkov na spletni strani: obvestila, privolitve in nastavitve.
- Varstvo osebnih podatkov kupcev: pravilno zbiranje, shranjevanje in obdelava podatkov.
- Pravilnik o zasebnosti: ključne sestavine in javna objava.
Plačilni procesi in varnost
- Varnostne zahteve pri obdelavi spletnih plačil.
- Pregled pravil za uporabo plačilnih sistemov (Stripe, PayPal, bančna nakazila itd.).
Transparentno oglaševanje in promocije
- Pravila za prikazovanje popustov, akcij in nagradnih iger.
Analiza primerov iz prakse
- Pregled skladnih in neskladnih spletnih trgovin.
- Praktični primeri izboljšav in prilagoditev.
ČAS TRAJANJA
3 šolske ure
NAČIN IZVEDBE
V prostorih podjetja ali online.
PREDAVATELJICA: Maša Tomažič Perko, mag. prav.
Maša je svoje prve korake v marketinški svet naredila že zelo hitro – v prvem letniku študija prava si je delo poiskala v eni izmed marketinških agencij v Ljubljani. Po dolgoletnem sodelovanju se je zaposlila v podjetju Zlatorog oprema d.o.o., kjer je pomagala pri ustanovitvi marketinškega oddelka, s katerim tesno sodeluje še danes. V vmesnem času je uspešno zaključila pravni študij in magistrirala s področja uporabe GDPR na spletu.
Danes v svoji marketinški agenciji združuje vrhunske marketinške strategije s pravnim znanjem in tako (po)skrbi, da je delovanje strank Sleek marketinške agencije skladno z veljavno regulativo.

Ker izobraževanja izvajamo izključno za zaprte skupine podjetij nam v primeru zanimanja pošljite povpraševanje in z veseljem se vam bomo prilagodili s terminom.