Izobraževanje: Zakonodajni izzivi spletnih trgovin – kako jih premagati?

Svet spletne trgovine je dinamičen in poln priložnosti, a tudi izzivov, ki jih prinašajo zakoni in regulative. Ali vaša spletna trgovina res izpolnjuje vse zakonske zahteve? Na izobraževanju bomo raziskali ključne zakonodajne vidike, ki jih morate poznati – vse od varstva potrošnikov pa do upravljanja osebnih podatkov in pravil za spletna plačila. S pridobljenim znanjem ne boste le opolnomočeni za skladnost z zakonodajo, pač pa boste gradili zaupanje svojih kupcev in se izognili napakam.

Z udeležbo pridobite:

  • Poglobljeno razumevanje zakonov in drugih pravnih določil, ki urejajo spletno trgovanje (ZVPot-1, ZVOP-2, Zakon o elektronskem poslovanju…).
  • Praktični nasveti za oblikovanje skladnih pogojev poslovanja, politike zasebnosti in pravil za piškotke.
  • Znanje o varni obdelavi spletnih plačil in tehničnih standardih.
  • Boljše razumevanje transparentnega oglaševanja, akcij in popustov.
  • Konkretni primeri skladnih in neskladnih praks ter prilagoditve za zakonitost.

Program izobraževanja

Uvod

  • Pregled zakonov, ki urejajo spletno trgovanje v Sloveniji (ZVPot-1, Zakon o varstvu osebnih podatkov, GDPR, Zakon o elektronskem poslovanju...).
  • Razlogi, zakaj je skladnost z zakonodajo ključna za uspešno poslovanje.

Varstvo potrošnikov

  • Pravice potrošnikov pri spletnih nakupih (pravica do odstopa od pogodbe, vračila in reklamacije).
  • Prikazovanje cen in dodatnih stroškov (dostava, davki, provizije).
  • Pogoji poslovanja: kaj mora biti vključeno in kako jih pravilno oblikovati.

GDPR, ZVOP-2 in varstvo osebnih podatkov

  • Urejanje piškotkov na spletni strani: obvestila, privolitve in nastavitve.
  • Varstvo osebnih podatkov kupcev: pravilno zbiranje, shranjevanje in obdelava podatkov.
  • Pravilnik o zasebnosti: ključne sestavine in javna objava.

Plačilni procesi in varnost

  • Varnostne zahteve pri obdelavi spletnih plačil.
  • Pregled pravil za uporabo plačilnih sistemov (Stripe, PayPal, bančna nakazila itd.).

Transparentno oglaševanje in promocije

  • Pravila za prikazovanje popustov, akcij in nagradnih iger.

Analiza primerov iz prakse

  • Pregled skladnih in neskladnih spletnih trgovin.
  • Praktični primeri izboljšav in prilagoditev.

ČAS TRAJANJA

3 šolske ure

NAČIN IZVEDBE

V prostorih podjetja ali online.

PREDAVATELJICA: Maša Tomažič Perko, mag. prav.

Maša je svoje prve korake v marketinški svet naredila že zelo hitro – v prvem letniku študija prava si je delo poiskala v eni izmed marketinških agencij v Ljubljani. Po dolgoletnem sodelovanju se je zaposlila v podjetju Zlatorog oprema d.o.o., kjer je pomagala pri ustanovitvi marketinškega oddelka, s katerim tesno sodeluje še danes. V vmesnem času je uspešno zaključila pravni študij in magistrirala s področja uporabe GDPR na spletu. 

Danes v svoji marketinški agenciji združuje vrhunske marketinške strategije s pravnim znanjem in tako (po)skrbi, da je delovanje strank Sleek marketinške agencije skladno z veljavno regulativo.

Masa Tomazic Perko Corpo

Ker izobraževanja izvajamo izključno za zaprte skupine podjetij nam v primeru zanimanja pošljite povpraševanje in z veseljem se vam bomo prilagodili s terminom.

POVZDIGNITE SVOJE POSLOVANJE NA NOV NIVO

SKUPAJ Z NAMI

Visokokakovostne rešitve po vaši meri.

KONTAKT

info@sleek.si
Videm 18M
1262 Dol pri Ljubljani