Oglaševanje se v današnjem svetu razvija z bliskovito hitrostjo, saj nove platforme in tehnologije prinašajo vedno več možnosti za dosego ciljnih občinstev. V okviru predavanja bomo raziskovali ključne dobre prakse v oglaševanju ter podrobneje predstavili zakonodajo, ki jo morajo podjetja upoštevati pri ustvarjanju in objavi marketinških vsebin. Udeleženci bodo pridobili vpogled v to, kako združiti konkurenčnost in skladnost z zakonodajo, obenem pa spoštovati etične standarde, ki so še posebej pomembni v dinamičnem digitalnem okolju.
Z udeležbo pridobite:
- Poglobljeno razumevanje zakonodaje in standardov oglaševanja v Sloveniji.
- Praktični nasveti za ustvarjanje učinkovitih, skladnih in etičnih oglaševalskih kampanj.
- Povečanje znanja o uporabi vplivnežev, personalizaciji oglasov ter sodobnih digitalnih pristopih.
- Boljše poznavanje GDPR in njegovih vplivov na oglaševanje.
- Pridobitev vpogleda v resnične primere dobrih in slabih praks v oglaševanju ter kako jih uporabiti v praksi.
Program izobraževanja
Uvod
- Pregled relevantne zakonodaje, standardov in SOK.
GDPR in digitalno oglaševanje
- Pravila za zbiranje, obdelavo in shranjevanje osebnih podatkov.
- Dovoljenja, privolitve in transparentnost v digitalnem okolju.
Marketing z vplivneži
- Pravila in zakonodaja, ki jo moramo poznati.
- Etika in transparentnost: označevanje sponzoriranih vsebin.
E-mail marketing
- GDPR ter ZVOP-2 in e-mail marketing: dovoljenja in shranjevanje kontaktnih podatkov.
- Kako ustvariti etične in zakonite e-mail kampanje (double opt-in, odjava).
Dobre prakse v oglaševanju
- Transparentnost: jasno komuniciranje s potrošniki.
- Družbena odgovornost: kako oglaševanje prispeva k družbi.
- Primeri
Slabe prakse v oglaševanju
- Zavajajoče trditve in njihove posledice.
- Izrabljanje strahu ali negotovosti za prodajo.
- "Clickbait" taktike in njihov vpliv na blagovno znamko.
- Primeri
ČAS TRAJANJA
3 šolske ure
NAČIN IZVEDBE
V prostorih podjetja ali online.
PREDAVATELJICA: Maša Tomažič Perko, mag. prav.
Maša je svoje prve korake v marketinški svet naredila že zelo hitro – v prvem letniku študija prava si je delo poiskala v eni izmed marketinških agencij v Ljubljani. Po dolgoletnem sodelovanju se je zaposlila v podjetju Zlatorog oprema d.o.o., kjer je pomagala pri ustanovitvi marketinškega oddelka, s katerim tesno sodeluje še danes. V vmesnem času je uspešno zaključila pravni študij in magistrirala s področja uporabe GDPR na spletu.
Danes v svoji marketinški agenciji združuje vrhunske marketinške strategije s pravnim znanjem in tako (po)skrbi, da je delovanje strank Sleek marketinške agencije skladno z veljavno regulativo.

Ker izobraževanja izvajamo izključno za zaprte skupine podjetij nam v primeru zanimanja pošljite povpraševanje in z veseljem se vam bomo prilagodili s terminom.