Izobraževanje: Etika in zakonodaja v oglaševanju

Oglaševanje se v današnjem svetu razvija z bliskovito hitrostjo, saj nove platforme in tehnologije prinašajo vedno več možnosti za dosego ciljnih občinstev. V okviru predavanja bomo raziskovali ključne dobre prakse v oglaševanju ter podrobneje predstavili zakonodajo, ki jo morajo podjetja upoštevati pri ustvarjanju in objavi marketinških vsebin. Udeleženci bodo pridobili vpogled v to, kako združiti konkurenčnost in skladnost z zakonodajo, obenem pa spoštovati etične standarde, ki so še posebej pomembni v dinamičnem digitalnem okolju.

Z udeležbo pridobite:

  • Poglobljeno razumevanje zakonodaje in standardov oglaševanja v Sloveniji.
  • Praktični nasveti za ustvarjanje učinkovitih, skladnih in etičnih oglaševalskih kampanj.
  • Povečanje znanja o uporabi vplivnežev, personalizaciji oglasov ter sodobnih digitalnih pristopih.
  • Boljše poznavanje GDPR in njegovih vplivov na oglaševanje.
  • Pridobitev vpogleda v resnične primere dobrih in slabih praks v oglaševanju ter kako jih uporabiti v praksi.

Program izobraževanja

Uvod

  • Pregled relevantne zakonodaje, standardov in SOK.

GDPR in digitalno oglaševanje

  • Pravila za zbiranje, obdelavo in shranjevanje osebnih podatkov.
  • Dovoljenja, privolitve in transparentnost v digitalnem okolju.

Marketing z vplivneži

  • Pravila in zakonodaja, ki jo moramo poznati.
  • Etika in transparentnost: označevanje sponzoriranih vsebin.

E-mail marketing

  • GDPR ter ZVOP-2 in e-mail marketing: dovoljenja in shranjevanje kontaktnih podatkov.
  • Kako ustvariti etične in zakonite e-mail kampanje (double opt-in, odjava).

Dobre prakse v oglaševanju

  • Transparentnost: jasno komuniciranje s potrošniki.
  • Družbena odgovornost: kako oglaševanje prispeva k družbi.
  • Primeri

Slabe prakse v oglaševanju

  • Zavajajoče trditve in njihove posledice.
  • Izrabljanje strahu ali negotovosti za prodajo.
  • "Clickbait" taktike in njihov vpliv na blagovno znamko.
  • Primeri

ČAS TRAJANJA

3 šolske ure

NAČIN IZVEDBE

V prostorih podjetja ali online.

PREDAVATELJICA: Maša Tomažič Perko, mag. prav.

Maša je svoje prve korake v marketinški svet naredila že zelo hitro – v prvem letniku študija prava si je delo poiskala v eni izmed marketinških agencij v Ljubljani. Po dolgoletnem sodelovanju se je zaposlila v podjetju Zlatorog oprema d.o.o., kjer je pomagala pri ustanovitvi marketinškega oddelka, s katerim tesno sodeluje še danes. V vmesnem času je uspešno zaključila pravni študij in magistrirala s področja uporabe GDPR na spletu. 

Danes v svoji marketinški agenciji združuje vrhunske marketinške strategije s pravnim znanjem in tako (po)skrbi, da je delovanje strank Sleek marketinške agencije skladno z veljavno regulativo.

Masa Tomazic Perko Corpo

Ker izobraževanja izvajamo izključno za zaprte skupine podjetij nam v primeru zanimanja pošljite povpraševanje in z veseljem se vam bomo prilagodili s terminom.

POVZDIGNITE SVOJE POSLOVANJE NA NOV NIVO

SKUPAJ Z NAMI

Visokokakovostne rešitve po vaši meri.

KONTAKT

info@sleek.si
Videm 18M
1262 Dol pri Ljubljani