Google oglaševanje 101 ali kako povečati vidnost svojega podjetj
Google oglaševanje temelji na platformi Google Ads. Gre za spletno oglaševalsko platformo, ki jo je razvil Google. Deluje tako, da oglaševalci na njej plačujejo za prikazovanje kratkih oglasov, ponudbe storitev, seznamov izdelkov in video vsebin.
Google Ads omogoča podjetjem prikazovanje oglasov v rezultatih iskanja Google, na YouTube-u, v Gmailu in drugih partnerjih Google. Glavni cilj je doseči ljudi, ki iščejo izdelke ali storitve, ki jih ponujate.
Kako začeti z Google oglaševanjem?
Da lahko Google oglaševanje zaženemo, moramo najprej ustvariti račun na platformi Google Ads. To bo naša izhodiščna točka za vse oglaševalske dejavnosti.
Osrednjo točko Google oglaševanja navadno predstavljajo ključne besedne zveze, ki jih je pred samim izobraževanjem nujno dobro raziskati in analizirati. Šele, ko vemo, kaj naši potencialni kupci iščejo, se je Google oglaševanja smiselno lotiti.
Ko raziščemo ključne besede, lahko pričnemo s pripravo oglasov. Google oglaševanje nam ponuja več različnih tipov kampanj, ki se jim bomo posvetili v naslednjem blogu.
Tudi pri oglaševanju na platformi Google je nujno, da redno spremljamo rezultate oglaševanja in kampanje prilagajamo dejstvom, ki nam jih podajo analize.
Zakaj je Google oglaševanje pomembno?
Google oglaševanje je izjemno močno orodje za promocijo vašega podjetja na spletu. S pravilno strategijo in uporabo različnih orodij lahko dosežete svoje ciljno občinstvo v trenutku, ko iščejo izdelke ali storitve, ki jih ponujate.
Related Posts
Kako lahko socialna omrežja pomagajo razvoju vaše znamke?
Vendar najprej – kaj sploh je digitalni marketing oz. »trženje na družbenih omrežjih«? Ko govorimo o trženju na družbenih omrežjih, si marsikdo predstavlja objavljanje fotografij z nekaj tekstovne vsebine. Morda pomisli še na všečke in komentarje. Tukaj pa se navadno ustavi. Trženje na družbenih omrežjih pa je v resnici veliko več. Gre za proce
Kaj nam prinaša Google Analytics 4?
Poznavanje statistik na področju trženja na družbenih omrežjih je ključno zato, da lahko ustrezno prilagajamo naše strategije in cilje za oglaševanje našega izdelka ali storitve.
Družbena omrežja – 8 razlogov, zakaj jih vaša znamka potrebuje
Leto 2021 je v naša življenja prineslo številne spremembe. Lahko bi rekli, da je ZOOM postal naša nova sejna soba, spletni seminarji pa so nadomestili redne dogodke, ki smo se jih pred tem udeleževali. Tudi družbena omrežja so ena izmed dobro vidnih sprememb dan danes. Postala so namreč še pomembnejša. Družbena omrežja še zdaleč več […]
Zakaj je spletna analitika pomembna za rast poslovanja podjetja?
Ste se tudi vi že kdaj znašli pred vprašanjem »Kaj mi objave, s katerimi se trudim na socialnih omrežjih pravzaprav prinašajo?«. Morda je vaše socialno omrežje vrhunsko urejeno, vendar zaradi nepoznavanja statistike celotne Facebook oz. LinkedIn strani ali posameznih objav, ne izkoriščate celotnega potenciala omrežja? Se morda sprašujete, koliko ob