Google oglaševanje 101 ali kako povečati vidnost svojega podjetja
Google oglaševanje temelji na platformi Google Ads. Gre za spletno oglaševalsko platformo, ki jo je razvilo podjetje Google. Platforma deluje tako, da oglaševalci na njej plačujejo za prikazovanje kratkih oglasov, ponudbe storitev, seznamov izdelkov in video vsebin.
Platforma za oglaševanje, ki jo ponuja podjetje Google, tržnikom omogoča številne načine in možnosti, kako produkt oz. storitev postaviti prav pred posameznike, ki jih le-ta zanima. Z natančnim ciljanjem, številnimi tipi kampanj in odlično analitiko, predstavlja priljubljeno oglaševalsko platformo.
Google Ads omogoča podjetjem prikazovanje oglasov v rezultatih iskanja Google, na YouTube-u, v Gmailu in drugih partnerjih Google. Glavni cilj je doseči ljudi, ki iščejo izdelke ali storitve, ki jih ponujate.
Kako začeti z Google oglaševanjem?
Da lahko Google oglaševanje zaženemo, moramo najprej ustvariti račun na platformi Google Ads. To bo naša izhodiščna točka za vse oglaševalske dejavnosti.
Osrednjo točko Google oglaševanja navadno predstavljajo ključne besedne zveze, ki jih je pred samim izobraževanjem nujno dobro raziskati in analizirati. Šele, ko vemo, kaj naši potencialni kupci iščejo, se je Google oglaševanja smiselno lotiti.
Ko raziščemo ključne besede, lahko pričnemo s pripravo oglasov. Google oglaševanje nam ponuja več različnih tipov kampanj, ki se jim bomo posvetili v naslednjem blogu.
Tudi pri oglaševanju na platformi Google je nujno, da redno spremljamo rezultate oglaševanja in kampanje prilagajamo dejstvom, ki nam jih podajo analize.
Zakaj je Google oglaševanje pomembno?
Google Ads platforma je izjemno močno orodje za promocijo vašega podjetja na spletu. S pravilno strategijo in uporabo različnih orodij lahko dosežete svoje ciljno občinstvo v trenutku, ko iščejo izdelke ali storitve, ki jih ponujate.
Related Posts
Oglaševanje na družbenih omrežjih – kaj pravi statistika?
Poznavanje statistik na področju trženja na družbenih omrežjih je ključno zato, da lahko ustrezno prilagajamo naše strategije in cilje za oglaševanje našega izdelka ali storitve.
Zakaj je spletna analitika pomembna za rast poslovanja podjetja?
Ste se tudi vi že kdaj znašli pred vprašanjem »Kaj mi objave, s katerimi se trudim na socialnih omrežjih pravzaprav prinašajo?«. Morda je vaše socialno omrežje vrhunsko urejeno, vendar zaradi nepoznavanja statistike celotne Facebook oz. LinkedIn strani ali posameznih objav, ne izkoriščate celotnega potenciala omrežja? Se morda sprašujete, koliko ob
LinkedIn oglasi za B2B: Preizkušena pot do kakovostnih poslovnih kontaktov
O LinkedInu velikokrat govorimo kot o “zgolj še eni socialni platformi na kateri se zadržujemo”. Veliko posameznikov prav zares LinkedIn uporablja za brskanje po novicah, iskanju poznanih kontaktov,… vendar je LinkedIn (lahko) veliko več kot to. Če ga znamo pravilno uporabiti. LinkedIn v B2B marketingu največkrat uporabljamo skupaj z LinkedIn o
PPC VS. SEO: KATERA STRATEGIJA JE PRAVA ZA VAŠE PODJETJE?
Ko podjetje razmišlja o tem, kako izboljšati svojo spletno prisotnost, se pogosto sreča z vprašanjem: naj vlagamo v SEO in organski marketing ali v PPC oglaševanje? To sta dve osrednji, a precej različni digitalni strategiji, ki ju med seboj prevečkrat primerjamo in razmišljamo katera izmed njiju je »boljša«, premalokrat pa razmislimo o tem, kako ju