Google oglaševanje 101 ali kako povečati vidnost svojega podjetja
Google oglaševanje temelji na platformi Google Ads. Gre za spletno oglaševalsko platformo, ki jo je razvilo podjetje Google. Platforma deluje tako, da oglaševalci na njej plačujejo za prikazovanje kratkih oglasov, ponudbe storitev, seznamov izdelkov in video vsebin.
Platforma za oglaševanje, ki jo ponuja podjetje Google, tržnikom omogoča številne načine in možnosti, kako produkt oz. storitev postaviti prav pred posameznike, ki jih le-ta zanima. Z natančnim ciljanjem, številnimi tipi kampanj in odlično analitiko, predstavlja priljubljeno oglaševalsko platformo.
Google Ads omogoča podjetjem prikazovanje oglasov v rezultatih iskanja Google, na YouTube-u, v Gmailu in drugih partnerjih Google. Glavni cilj je doseči ljudi, ki iščejo izdelke ali storitve, ki jih ponujate.
Kako začeti z Google oglaševanjem?
Da lahko Google oglaševanje zaženemo, moramo najprej ustvariti račun na platformi Google Ads. To bo naša izhodiščna točka za vse oglaševalske dejavnosti.
Osrednjo točko Google oglaševanja navadno predstavljajo ključne besedne zveze, ki jih je pred samim izobraževanjem nujno dobro raziskati in analizirati. Šele, ko vemo, kaj naši potencialni kupci iščejo, se je Google oglaševanja smiselno lotiti.
Ko raziščemo ključne besede, lahko pričnemo s pripravo oglasov. Google oglaševanje nam ponuja več različnih tipov kampanj, ki se jim bomo posvetili v naslednjem blogu.
Tudi pri oglaševanju na platformi Google je nujno, da redno spremljamo rezultate oglaševanja in kampanje prilagajamo dejstvom, ki nam jih podajo analize.
Zakaj je Google oglaševanje pomembno?
Google Ads platforma je izjemno močno orodje za promocijo vašega podjetja na spletu. S pravilno strategijo in uporabo različnih orodij lahko dosežete svoje ciljno občinstvo v trenutku, ko iščejo izdelke ali storitve, ki jih ponujate.
Related Posts
Google – most do vašega ciljnega občinstva
Google ni le vodilna svetovna iskalna platforma, ampak tudi močan most med podjetji in milijoni uporabnikov, ki vsak dan iščejo rešitve, izdelke in storitve. Oglaševanje na Googlu vam tako omogoča, da vaše sporočilo doseže ciljno občinstvo ter poveča vašo prepoznavnost. V blogu Google oglaševanje 101 ali kako povečati vidnost svojega podjetja smo
Zakaj je spletna analitika pomembna za rast poslovanja podjetja?
Ste se tudi vi že kdaj znašli pred vprašanjem »Kaj mi objave, s katerimi se trudim na socialnih omrežjih pravzaprav prinašajo?«. Morda je vaše socialno omrežje vrhunsko urejeno, vendar zaradi nepoznavanja statistike celotne Facebook oz. LinkedIn strani ali posameznih objav, ne izkoriščate celotnega potenciala omrežja? Se morda sprašujete, koliko ob
Kako lahko socialna omrežja pomagajo razvoju vaše znamke?
Vendar najprej – kaj sploh je digitalni marketing oz. »trženje na družbenih omrežjih«? Ko govorimo o trženju na družbenih omrežjih, si marsikdo predstavlja objavljanje fotografij z nekaj tekstovne vsebine. Morda pomisli še na všečke in komentarje. Tukaj pa se navadno ustavi. Trženje na družbenih omrežjih pa je v resnici veliko več. Gre za proce
Družbena omrežja – 8 razlogov, zakaj jih vaša znamka potrebuje
Leto 2021 je v naša življenja prineslo številne spremembe. Lahko bi rekli, da je ZOOM postal naša nova sejna soba, spletni seminarji pa so nadomestili redne dogodke, ki smo se jih pred tem udeleževali. Tudi družbena omrežja so ena izmed dobro vidnih sprememb dan danes. Postala so namreč še pomembnejša. Družbena omrežja še zdaleč več […]