DATA-DRIVEN RESULTS
USTVARJAMO UNIKATNE IZKUŠNJE IN NEPOZABNE ZGODBE
Sleek je strateška digitalna agencija, ki jo poganja podatkovna analitika, tržne raziskave in digitalna tehnologija. S pristopom, ki je prilagojen prav vsaki stranki, dosegamo zavidljive rezultate v številnih industrijah.
SLEEK MARKETING
Ni vsaka izpostavljenost na spletu enako dobra. Zato pri nas poskrbimo, da stranko do dobra spoznamo, preučimo njene potenciale, konkurenco in določimo tarčno publiko. Ko razpolagamo z vsem potrebnim znanjem, izdelamo strategijo delovanja na spletu in pričnemo z dejavnostjo.
SLEEK DESIGN
Izdelava spletne strani ali spletne trgovine, priprava pisarniškega materiala, izdelava CGP.
I'm thoroughly impressed with their expertise. They know all the advertising trends and offer a maximum support.
Anja Damjanović
Skaza Exceeding ExpectationsS sodelovanjem z digitalno agencijo Sleek sem nadvse zadovoljen. Od trenutka, ko smo začeli sodelovati, je kader pokazal in tudi prepričal z izjemno stopnjo strokovnosti in profesionalnosti. Razumeli so moje cilje ter potrebe moje branže. Komunikacija skozi celoten proces je potekala in še poteka brezhibno in informativno. Zahvaljujoč agenciji Sleek se je moja spletna prisotnost znatno izboljšala, kar je vodilo k povečanju prometa. Vsem, ki iščejo vrhunske digitalne rešitve in kvalitetne storitve vam agencijo Sleek toplo priporočam!
Žan Petek
osebni trenerEkipa Sleek, digitalne agencije je odzivna, profesionalna in strokovna, takšni so tudi njihovi izdelki. Z veseljem sodelujem z njimi, poslušam in upoštevam njihova priporočila.
Petra Knez Bahor
Rdečka

















WCAG kot osnova za zagotavljanje dostopnosti
Svetovni splet je izjemno močno “orodje”, ki povezuje ljudi po vsem svetu ter omogoča dostop do informacij le z nekaj kliki miške oz. dotiki zaslona.

Kaj pomeni spletna dostopnost?
Internet je vsekakor izjemno pomemben del našega življenja, saj omogoča dostop do informacij, storitev in novih priložnosti. Kljub vsemu pa ne smemo pozabiti na dejstvo,

Marketinška agencija, interni marketinški oddelek ali kar oboje?
Lastniki podjetij od marketinških oddelkov dan danes pričakujejo mnogo. Nemalokrat se zgodi, da glede na orodja in sredstva, ki jih oddelku ponudijo, celo preveč. Ne