ENOSTAVEN ZAČETEK V UČINKOVITO MARKETINŠKO KAMPANJO
Baby steps v (digitalni) marketing je tečaj, ki te opolnomiči z znanjem o tem, kako je najbolje začeti z marketingom za svoje podjetje.

IZBERI ŽELEN DATUM IZOBRAŽEVANJA
Izberi datum, ki ti najbolj ustreza in tako poskrbi, da se boš izobraževanja lahko udeležil/a.
PRIDOBI ŠTEVILNA NOVA ZNANJA...
Izobraževanje ti ponuja številna nova znanja, ki jih lahko s pridom uporabiš pri oglaševanju tvojega produkta/storitve.
...IN ODGOVORE NA SVOJA VPRAŠANJA
Ob koncu predavanja si bomo vzeli tudi čas za vprašanja, ki se posameznikom postavljajo v praksi.
VSEBINA IZOBRAŽEVANJA
Digitalni marketing, ki ga imenujemo tudi spletni marketing, pomeni promocijo blagovnih znamk z uporabo interneta in drugih oblik digitalne komunikacije. Kljub temu pa digitalni marketing ne vključuje le e-pošte, družbenih medijev in spletnega oglaševanja. Na izobraževanju bomo izvedeli, kaj vse digitalni marketing vključuje in kako ga uporabiti za rast naše znamke/podjetja.
Zaradi številnih možnosti in skoraj nešteto pristopov, ki nam jih digitalni marketing ponuja, je (vsaj na začetku) zelo težko oceniti, katero omrežje je najprimernejše za trženje našega produkta/storitve, kako omeržja med seboj kombinirati in s čim vse skupaj podpreti…Zato bomo na tečaju predstavili in opisali možnosti, ki se nam ponujajo ter navedli nekaj zmagovalnih kombinacij, ki jih lahko uporabite.
Pristop v oglaševanju B2B in B2C je precej velik. Izobraževanje ponudi osnovne razlike in pristope k B2B in B2C izobraževanju.
Facebook oglaševanje je še zmeraj eno izmed najbolj priljubljenih, zato se bomo poglobili v to priljubljeno platformo in predstavili osnove Facebook oglaševanja.
Veliko posameznikov še zmeraj ni prepričanih, na kateriplatformi oglaševati. Morda na dveh? Ali kar na vseh?
Do največje zmede navadno prihaja med Facebook in Google oglaševanjem, zato bomo na izobraževanju povzeli razlike ter značilnosti obeh platform.
Facebookov algoritem se spreminja. Kako urediti reklamo, ki jo bo algoritem prepoznal in jo “potisnil” naprej?
Prodajni lijak, ki se včasih imenuje tudi marketinški lijak ali prihodkovni lijak, ponazarja zamisel, da se vsaka prodaja začne z velikim številom potencialnih strank in konča z veliko manjšim številom ljudi, ki dejansko opravijo nakup.
Naše oglaševanje je lahko še tako vrhunsko, pa bomo od prodaje imeli bore malo, če spletna trgovina ne sledi kvaliteti oglaševanja. Kako pripraviti spletno trgovino tako, da bomo pri prodaji supešnejši, si bomo na kratko pogledali v izobraževanju.
KDO BO Z VAMI?
Maša Tomažič, pravnica, ki jo je karierna pot že v študentskih letih popeljala v vode spletnega marketinga. Po pridobivanju izkušenj v eni izmed večjih agencij ter vzpostavitvi marketinškega oddelka v enem izmed največjih proizvajalcev pakirne opreme na svetu, se je odločila za lastno pot in zasnovala Sleek, digitalno agencijo, kjer z ekipo skrbi za spletni marketing številnih slovenskih in tujih podjetij.
IZKUŠENJ V MARKETINGU
ZADOVOLJNIH NAROČNIKOV
INTERNIH IZOBRAŽEVANJ
Predavanje se bo izvedlo v naslednjih terminih:
- 29. avgust 2023 ob 18:00
- 6. september 2023 ob 16:30
- 18. september 2023 ob 18:00
Po koncu izobraževanja bo na voljo tudi posnetek.