Družbena omrežja – 8 razlogov, zakaj jih vaša znamka potrebuje
Leto 2021 je v naša življenja prineslo številne spremembe. Lahko bi rekli, da je ZOOM postal naša nova sejna soba, spletni seminarji pa so nadomestili redne dogodke, ki smo se jih pred tem udeleževali. Tudi družbena omrežja so ena izmed dobro vidnih sprememb dan danes. Postala so namreč še pomembnejša.
Družbena omrežja še zdaleč več niso namenjena le povezovanju s prijatelji. Dan danes družbena omrežja nadomeščajo prostor, v katerem iščemo novice, produkte, ki jih želimo kupiti in storitve, ki nas zanimajo. Poleg tega so družbena omrežja postala tudi prostor za učenje, iskanje novih poklicnih priložnosti in tudi za rast naših blagovnih znamk. Ker se ljudje na socialnih omrežjih zadržujejo vse več časa, je pomen trženja na družbenih omrežjih vse večji.
Prav to dejstvo pa je številne lastnike podjetij vzpodbudilo, da ponovno razmislijo o svojih marketinških strategijah in jih po potrebi tudi prilagodijo.
Družbeni mediji vam omogočajo, da se povežete in pritegnete potencialne stranke prav tam, kjer vas najverjetneje iščejo. Izbirate lahko med različnimi socialnimi omrežji: LinkedIn, Twitter, Youtube, Facebook, Instagram in TikTok. Pri izbiri platforme velja razmisliti o tem, katero družbeno omrežje je za vas najprimernejše, vsekakor pa je potrebno vsebine prilagoditi posameznemu družbenemu omrežju. Publika se namreč od omrežja do omrežja razlikuje, zato je potrebno tudi vsebino predstaviti na dotični publiki zanimiv način.
KAKO VAM LAHKO KVALITETNO VODENA DRUŽBENA OMREŽJA POMAGAJO PRI RASTI ZNAMKE?
Vidimo lahko torej, da bodo socialni mediji tudi v 2022 izjemno pomembna strategija trženja, podjetja pa lahko vedno znova najdejo različne inovativne načine za doseganje boljših rezultatov.
1. Ustvarite prepoznavnost blagovne znamke
Na različnih družbenih platformah lahko poveste zgodbo vašega podjetja. S sledilci delite podatke o tem, kaj pravzaprav ponujate, zakaj storitve zagotavljate,… poleg tega pa lahko s socialnimi omrežji občinstvo pritegnete, v njih vzbudite zaupanje in preko socialnih omrežji širši množici komunicirate različne zgodbe, promocije,… vse, kar bi vaše (potencialne) stranke utegnilo zanimati.
2. Ustvarite »leade« (potencialne stranke)
Za upravljavca družbenih omrežij skoraj ni boljšega kot nov sledilec na družbenem omrežju. No, pravzaprav obstaja nekaj boljšega: veliko novih sledilcev na družbenih omrežjih. To lahko dosežete s smiselnimi pogovori in drugo interakcijo s svojimi sledilci. Objavite zanimive tekstovne vsebine, videovsebine in fotografije. Ustvarite anketo in svoje sledilce povprašajte za mnenje. Ali pa priredite kviz ali nagradno igro. Možnosti, kako pri potencialnih strankah vzbuditi pozornost, je veliko – samo odločiti se je treba za tisto pravo.
3. Izvajajte »družbeno poslušanje«
Poslušajte stranke in skušajte slišati, kaj ljudje pravijo o vašem podjetju oz. znamki. To vam daje edinstveno priložnost, da dobite odkrite povratne informacije o tem, kako drugi gledajo na vašo blagovno znamko. Tako lahko enostavno izboljšate šibke točke in se uvrstite pred konkurenčne ponudnike.
4. Izmerite tržne rezultate
Platforme družbenih medijev in orodja za upravljanje vam omogočajo spremljanje ključnih meritev uspešnosti (KPI). Organskemu sodelovanju v družbenih medijih lahko dodate plačljive oglase in tako še povečate uspešnost vaših socialnih omrežij.
5. Ustvarite pristnost blagovne znamke
Sodelovanje na družbenih omrežjih daje blagovnim znamkam priložnost, da zgradijo zaupanje s potencialnimi strankami, partnerji in tudi z zaposlenimi. To še posebej velja, če vašo blagovno znamko promovirajo tudi drugi. Ljudje skoraj trikrat pogosteje zaupajo nasvetom ali priporočilom družine in prijateljev kot uradnim kanalom blagovnih znamk.
6. Zaznajte težave vaše ciljne publike in jih rešite
Socialni mediji so odličen način za spoznavanje težav in interesov ljudi. S tem pa dajejo družbena omrežja blagovnim znamkam tudi priložnost, da naslovijo težave svoje ciljne publike in jih skušajo rešiti ter tako pridobijo še širši krog sledilcev.
7. Povečajte svoje občinstvo
Socialna omrežja vam ne le odprejo okna na enega izmed največjih trgov, pač pa vam pokažejo, o čem vaše potencialne stranke govorijo, kaj jim je všeč in česa si želijo. Ko se naučite poslušati, reševati težave, ki nastajajo in ves čas skrbite za kvalitetno komunikacijo, lahko ustvarite publiko, ki verjame v vašo blagovno znamko ter izdelke in storitve.
8. Zgradite aktivno skupnost
Z načrtovanjem in sodelovanjem lahko okrog svoje blagovne znamke zgradite aktivno skupnost. Tako zaposlene kot stranke lahko spodbudite, da vsebine pravzaprav (so)ustvarjajo skupaj z vami. Samo vaša ciljna publika vam bo namreč povedala, kakšne vsebine so ji všeč in kakšne ne, kaj potrebuje in česar ne,…
Če te informacije upoštevamo, bomo dolgoročno zgradili publiko, ki bo podjetju in znamki zaupala in se po produkt ali storitev vračala.
Related Posts
Kaj nam prinaša Google Analytics 4?
Poznavanje statistik na področju trženja na družbenih omrežjih je ključno zato, da lahko ustrezno prilagajamo naše strategije in cilje za oglaševanje našega izdelka ali storitve.
Ali je organska rast na socialnih omrežjih sploh še mogoča?
Kontinuiteta, avtentičnost, poznavanje algoritmov, komunikacija in potrpežljivost = recept za uspeh.
Google oglaševanje 101 ali kako povečati vidnost svojega podjetja
Google oglaševanje temelji na platformi Google Ads. Gre za spletno oglaševalsko platformo, ki jo je razvilo podjetje Google. Platforma deluje tako, da oglaševalci na njej plačujejo za prikazovanje kratkih oglasov, ponudbe storitev, seznamov izdelkov in video vsebin. Platforma za oglaševanje, ki jo ponuja podjetje Google, tržnikom omogoča številne nač
Zakaj gresta Google Ads in analitika z roko v roki?
Google Ads in analitika – zakaj gresta pravzaprav z roko v roki? In zakaj bo naša Google Ads kampanja zelo težko dolgoročno uspešna, če se ne bomo poglobili tudi v statistiko? V nenehno spreminjajočem se svetu digitalnega oglaševanja je razumevanje metrik, ki določajo uspeh, ključnega pomena. Eden izmed stebrov tega razumevanja je kompleksen sv